Prenesi broj u A1
Razmišljaš da uzmeš telefon uz tarifu? Preporučujemo ti telefon uz NEO24 & Netflix.
Kako još možeš da obaviš prenos broja
Izaberi opciju koja ti najviše odgovara. Podnesi zahtev uz podršku savetnika u Virtuelnoj prodavnici, putem kontakt forme ili jednostavno svrati do nas.
Prenos broja u A1 mrežu je veoma jednostavan, brz i besplatan.
Prilikom prenosa broja, zadržavaš potpuno isti broj kao i kod trenutnog operatora. (Na primer, ako je to bio broj 063/1234567, taj broj će u celosti biti broj i u A1 mreži, bez promene pozivnog broja.)
Šta je potrebno za prenos broja?
- Da tvoj broj bude aktivan (ako je broj ugašen, ne postoji mogućnost njegovog prenosa u A1)
- Neophodno je i da si najmanje dva meseca korisnik trenutnog operatora.
- Ako si postpaid korisnik, potrebno je da je tvoja ugovorna obaveza istekla i da su svi računi prema trenutnom operatoru izmireni.
Ukoliko ne platiš račun trenutnog operatora do poslednjeg roka za plaćanje računa, odlazni saobraćaj na tvom broju biće suspendovan, osim ka pozivima hitnih slučajeva, bez obzira što prelaziš u A1 mrežu. U slučaju da u roku od 30 dana od dana dospeća računa trenutnog operatora ne regulišeš obaveze, broj će biti ugašen. - Ako si prepaid korisnik, proveri da li su izmirena tvoja dugovanja ukoliko je korišćena usluga SOS kredit kod trenutnog operatora kako bi prenos tvog broja bio uspešan.
- Ako si neregistrovani prepaid korisnik, potrebno je da znaš i PUK1 kod.
Kako mogu da prenesem broj u A1 mrežu?
Potrebno je da kod nas podneseš zahtev za prenos broja. To možeš da uradiš na jedan od sledećih načina:
- putem A1 virtuelne prodavnice - uz podršku savetnika koji će ti pomoći da podenseš zahtev za prenos, izabereš tarifu i telefon.
- popunjavanjem kratke kontakt forme na A1 veb-sajtu, nakon čega te savetnik poziva i dogovara dalje korake.
- online uz kreiranje tvog naloga na A1 veb-sajtu možeš samostalno da završiš sve.
Imaš elektronski potpis?
Ukoliko poseduješ elektronski potpis (kvalifikovan elektronski sertifikat) možeš podneti zahtev online uz elektronski potpis. Neophodno je da tokom podnošenja zahteva online, u prvom polju koje vidiš za napomenu - napiši komentar da imaš elektronski potpis. - na A1 prodajnom mestu - samo pripremi ličnu kartu i uz pomoć savetnika podnesi zahtev za prenos.
Na A1 prodajnom mestu, možeš i da zakažeš termin prenosa tvog boja u A1 na tačno određeni dan koji ti odgovara. Zakazivanje prenosa broja moguće je samo na prodajnim mestima.
Napomene:
- Nema potrebe da samostalno podnosiš zahtev za raskid ugovora kod trenutnog operatora, jer zahtev za prenos broja ujedno predstavlja i zahtev za raskid pretplatničkog ugovora, koji će A1 u tvoje ime poslati tvom trenutnom operatoru.
- Ako prenosiš svoj broj na prepaid u A1 mrežu možeš da podneseš zahtev za prenos broja samo na A1 prodajnom mestu.
- Strani državljani mogu da podnesu zahtev za prenos broja samo na A1 prodajnim mestim.
Kada počinjem da koristim A1 usluge?
Ukoliko prenos broja u A1 mrežu obavljaš:
- putem A1 virtuelne prodavnice ili online, usluge na novoj kartici možeš da koristiš tek nakon završetka kompletnog procesa prenosa broja.
- na A1 prodajnom mestu, dobićeš A1 SIM karticu koju, ako želiš, možeš da koristiš odmah i pre nego što se izvrši prenos tvog broja. U tom periodu na kartici će biti aktivan privremeni broj koji možeš da koristiš normalno tokom trajanja procedure prenosa broja.
Ako zakazuješ prenos broja na tačno određeni dan, A1 SIM kartića će biti aktivna najkasnije 24 sata pre tehničkog prenosa. Ukoliko u tom periodu koristiš A1 SIM karticu potrebno je da je koristiš u okviru tarife koje si izabrao/la, jer će sav dodatni saobraćaj koji bude napravljen van tarife biti naplaćen u skladu sa A1 važećim cenovnikom.
Napomena:
Ako si postpaid korisnik za ovaj period biće izdat i račun proporcionalan broju dana korišćenja privremenog broja prema važećem A1 cenovniku.
Sve pogodnosti i promocije u vezi sa novim paketom dobijaš sa potpisivanjem pretplatničkog ugovora na 24 meseca nakon prenosa broja, u skladu sa važećom A1 ponudom.
- 1 radni dan je potreban za proveru da li su svi uslovi za prenos broja ispunjeni i, ako su svi uslovi ispunjeni, još 1 radni dan traje tehnički prenos broja. Dakle, potrebna su 2 radna dana da se izvrši prenos broja.
- Ukoliko želiš da zakažeš prenos boja, možeš podneti zahtev i zakazati prenos na tačno određeni dan. Zahtev za prenos za određeni dan se može podneti samo na A1 prodajnom mestu i to najviše 30 dana unapred u odnosu na datum podnošenja zahteva.
- Informaciju o tome kada će doći do tehničkog prenosa dobićeš kao SMS poruku od A1, zato je neophodno da kartica na A1 mreži bude aktivna i u telefonu. Prenos se vrši u toku noći i o prenosu ćeš biti obavešten dan uoči prenosa, ukoliko su sve provere uspešno prošle.
Šta radim kada dobijem SMS o tehničkom prenosu?
- Ako si zahtev za prenos broja podneo/la Online - Nakon što dobiješ SMS o tehničkom prenosu, tvoja kartica postaje aktivna i omogućene sve usluge na broju. Možeš da očekuješ finalni ugovor koji će ti dostaviti kurirska služba u narednih nekoliko dana. Sve pogodnosti i promocije koje izabereš prilikom online kupovine će ti biti aktivne od prvog dana novog obračunskog perioda.
- Ako si zahtev za prenos broja podneo/la na A1 prodajnom mestu - Kada dobiješ SMS o tehničkom prenosu, potrebno je da što pre posetiš A1 prodajno mesto zbog potpisivanja ugovorne obaveze. Tada možeš da izabeš promociju, telefon i dodatnu opremu na rate ili druge pogodnosti.
Šta je tehnički presnos?
Tehnički prenos znači i prestanak funkcionisanja kartice koja se nalazi na mreži trenutnog operatera. Nakon tehničkog prenosa postaje aktivna A1 SIM kartica i tvoj broj telefona postaje vezan za taj fizički SIM. Na njoj će biti aktivna tarifa koju si izabrao/la prilikom podnošenja zahteva za prenos broja, ali bez dodatnih pogodnosti koje se dobijaju prilikom potpisivanja ugovorne obaveze, kao što su popusti na mesečnu pretplatu, promocije sa dodatnim sadržajem i slično. Karticu možeš da prebaciš u telefon i počneš sa korišćenjem.
Kada počinje obrada zahteva?
Obrada zahteva počinje od trenutka potpisivanja zahteva
- koji ti dostaljamo kurirskom službom, ukoliko prenos broja obavljaš online ili
- na A1 prodajnom mestu (gde potpisuješ zahtev)
- koji ti potpisan elektronskim potpisom (kvalifikovani elektronski sertifikat) šalješ na našu e-mail adresu sa koje ti je stigao zahtev
Ako zahtev podneseš:
- radnim danom do 18 časova, obrada zahteva počinje istog dana.
- radnim danom posle 18 časova, obrada zahtev će početi sutradan.
- tokom vikenda ili subotom posle 18 časova, obrada zahteva će početi u ponedeljak.
Napomena:
Usled vanrednih okolnosti i problema koje Kurirska služba može imati na terenu, može doći do kašnjenja u dostavi dokumentacije i privremene SIM kartice. Samim tim će i proces prenosa broja u A1 mrežu trajati duže, a da mi kao A1 Srbija nismo mogli da sprečimo potencijalno kašnjenje.
Ako si privatni korisnik, pozovi nas na 060 1234 svakog dana od 00 do 24 časa.
Ako si poslovni korisnik, možeš da nas kontaktiraš na 060 1230 svakog dana od 8 do 20 časova.
Ukoliko pozoveš Korisnički servis sa A1 broja iz nacionalnog saobraćaja, preslušavanje govornog automata i razgovori sa agentom Korisničkog servisa su besplatni.
Ako pozoveš Korisnički servis sa A1 broja koji je u romingu, poziv će biti naplaćen kao odlazni poziv u romingu ka Srbiji, prema zvaničnom A1 roming cenovniku. Ukoliko imaš aktiviran neki od roming dodataka koji sadrže minute za razgovore iz rominga, poziv prema Korisničkom servisu tarifiraće se iz roming dodatka.
U slučaju da pozoveš Korisnički servis sa broja koji nije u A1 mreži, poziv će biti naplaćen u skladu sa tarifom te mreže.
Prikazane cene mesečne pretplate, sa ili bez kupovine uređaja, važe uz ugovornu obavezu od 24 meseca i aktiviran popust uz izabrani elektronski račun.
NEO24 Joy - Svi Pretplatnici koji se u promotivnom periodu odluče za NEO24 Joy sa ili bez kupovine uređaja, uz ugovornu obavezu od 24 meseca, ostvaruju pravo na popust na mesečnu pretplatu NEO24 tarifnog paketa, neograničeni prenos podataka za Instagram i TikTok u nacionalnom saobraćaju u trajanju od 24 meseca i pravo na korišćenje A1 Xplore Music by Deezer Premium usluge u nacionalnom saobraćaju u trajanju od 12 meseci od dana aktivacije usluge.
A1 Xplore Music by Deezer Premium uslugu aktivira Pretplatnik putem Moj A1 aplikacije tokom prvog meseca od potpisivanja ugovora. Nakon isteka 12 meseci, A1 Xplore Music by Deezer Premium usluga se automatski produžava uz naplatu mesečne pretplate po važećem A1 cenovniku. A1 Xplore Music by Deezer Premium usluga se može deaktivirati putem Moj A1 aplikacije.
Neograničeni prenos podataka za Instagram i TikTok ne važi u regionu Zapadnog Balkana*, za roming i usluge sa dodatom vrednošću. Neograničeni prenos podataka za Instagram i TikTok uključuje neograničeno korišćenje prenosa podataka za sve funkcionalnosti Instagrama i TikTok-a osim video poziva i deljenja sadržaja uživo. Saobraćaj ostvaren korišćenjem eksternih sadržaja se obračunava iz 24 GB za prenos podataka u nacionalnom saobraćaju i regionu Zapadnog Balkana* dostupnih u okviru NEO24 tarifnog paketa, sve do njihovog isteka. Nakon isteka 24 meseca ugovorne obaveze, neograničeni prenos podataka za Instagram i TikTok se automatski deaktivira.
NEO24 Travel - Svi Pretplatnici koji se u promotivnom periodu odluče za NEO24 Travel sa ili bez kupovine uređaja, uz ugovornu obavezu od 24 meseca, ostvaruju pravo na popust na mesečnu pretplatu NEO24 tarifnog paketa, jednokratnih 24 GB za prenos podataka u romingu koji mogu da se troše tokom 24 meseca ugovorne obaveze u zemljama obuhvaćenim NEO Roming zonom** i 24 dana individualnog putnog osiguranja bez naplate premije koji mogu da se troše tokom 24 meseca ugovorne obaveze. Neophodno je da Pretplatnik izvrši registraciju u skladu sa važećim Uslovima za paket putnog osiguranja za ugovarača osiguranja „A1 Srbija“ d.o.o. da bi ostvario pravo na 24 dana putnog osiguranja bez naplate mesečne premije. Nakon potrošnje 24 GB u toku ugovorne obaveze, cena prenosa podataka je 1 RSD/MB. Nakon isteka 24 meseca ugovorne obaveze, nepotrošeni GB od 24 GB za prenos podataka u romingu se automatski deaktiviraju. Nakon potrošnje 24 dana putnog osiguranja, tokom trajanja 24 meseca ugovorne obaveze, za svaki naredni dan proveden u inostranstvu, Pretplatniku će se usluga putnog osiguranja naplaćivati tokom svakog boravka, prema broju dana provedenih u inostranstvu u skladu sa Uslovima za paket putnog osiguranja za ugovarača osiguranja „A1 Srbija“ d.o.o. ( dalje: Uslovi osiguranja) i Potvrdom o osiguranju u okviru programa paketa putnog osiguranja za ugovrača osiguranja „ A1 Srbija“ d.o.o. ( dalje: Potvrda), u zemljama u kojima A1 ima roming i koje nisu isključene iz usluge putnog osiguranja. Nakon isteka 24 meseca ugovorne obaveze, nepotrošeni dani od 24 dana putnog osiguranja koji su bili dostupni bez naplate premije, će automatski biti deaktivirani, a Pretplatniku će se usluga putnog osiguranja naplaćivati tokom svakog boravka u inostranstvu, prema broju dana provedenih u inostranstvu, u skladu sa Uslovima osiguranja i Potvrdom, u zemljama u kojima A1 ima roming i koje nisu isključene iz usluge putnog osiguranja. Ukoliko Pretplatnik ne želi da plaća premiju putnog osiguranja, u svakom trenutku može da otkaže polisu putnog osiguranja jednostavnim zahtevom koji upućuje ka Lamie doo Beograd putem mail-a naznačenog u Uslovima osiguranja i Potvrdom
Netflix usluga preko A1 Srbija je dostupna je za pretplatnike fizička lica koji imaju zaključen A1 postpaid pretplatnički ugovor sa ili bez kupovine uređaja uz ugovornu obavezu od 24 meseca za korišćenje NEO 24 & Netflix tarifnog paketa kao promocije koja uključuje dodatni sadržaj Netflix Standard višekratni tarifni dodatak bez naplate mesečne pretplate za višekratni Netflix Standard tarifni dodatak do 31.12. 2024. godine ili korišćenje višekratnog Netflix Premium tarifnog dodatka po promotivnoj ceni mesečne pretplate za višekratni Netflix Premium tarifni dodatak u iznosu od 240 dinara do 31.12.2024. godine. Nakon 31.12.2024, ukoliko Pretplatnik ne otkaže korišćenje višekratnog Netflix Stanard tarifnog dodatka, Pretplatniku se naplaćuje puna cena mesečne pretplate za višekratni Netflix Standard tarifni dodatak uz A1 mesečni račun u iznosu prema važećem A1 cenovniku. Pretplatnici NEO 24 & Netflix tarifnog paketa umesto višekratnog Netflix Standard tarifnog dodatka u okviru promocije putem moj A1 aplikacije mogu da aktiviraju i višekratni Netflix Premium tarifni dodatak po promotivnoj ceni mesečne pretplate od 240 dinara do 31.12.2024. godine. Nakon 31.12.2024, ukoliko Pretplatnik ne otkaže korišćenje višekratnog Netflix Premium tarifnog dodatka, Pretplatniku se naplaćuje puna cena mesečne pretplate za višekratni Netflix Premium tarifni dodatak uz A1 mesečni račun u iznosu prema važećem A1 cenovniku. Pretplatnik u svakom trenutku putem Moj A1 aplikacije može promeniti korišćenje Netflix tarifnog dodatka koji je dostupan u okviru NEO24 & NETFLIX promocije. Netflix usluga preko A1 Srbija je dostupna je i za fizička lica pretplatnike koji imaju zaključen A1 postpaid pretplatnički ugovor za korišćenje bilo kojeg drugog postpaid paketa za voice usluge (osim uz Sigurica paket i NEO 24 & Netflix promociju) kao ponuda višekratnih tarifnih dodataka: Netflix Basic, Netflix Standard i Netflix Premium, uz naplatu pune cene mesečne pretplate za navedene tarifne dodatke u iznosu prema važećem A1 cenovnku. Pretplatnicima NEO24 & Netflix tarifnog paketa, višekratni tarifni dodaci Netflix Basic, Netflix Standard i Netflix Premium dostupni su nakon 31.12.2024. uz naplatu pune cene mesečne pretplate za navedene tarifne dodatke u skladu sa A1 cenovnikom. Za korišćenje Netflix usluge preko A1 neophodna je prethodna aktivacija Netflix dodatka koja se vrši putem Moj A1 aplikacije, A1 prodajnog mesta ili putem poziva A1 korisničkom servisu kao i aktivacija Netflix naloga na Netflix stranici. Nakon aktivacije željenog Netflix dodatka putem Moj A1 aplikacije, A1 prodajnog mesta ili poziva A1 korisničkom servisu, Pretplatnik mora završiti i proces aktivacije Netflix naloga na Netflix stranici, prateći instrukcije dobijene od A1 Srbija putem SMS-a. Pretplatnik može kreirati novi Netflix korisnički nalog (eng. sign-up) ili povezati svoj postojeći Netflix korisnički nalog (eng. log in) koristeći istu email adresu, pri čemu mora prihvatiti uslove korišćenja Netflix usluge objavljene na help.netflix.com/legal/termsofuse. Ukoliko Pretplatnik ima prethodno registrovan Netflix korisnički nalog, potrebno je da ga poveže sa A1 Netflix dodatkom putem linka koji dobija od A1 u SMS poruci koristeći imejl adresu i lozinku postojećeg naloga. Pretplatnik će na taj način sačuvati svoj postojeći Netflix nalog, a mesečna pretplata će se naplaćivati putem A1 mesečnog računa. Ukoliko Pretplatnik svoj postojeći Netflix nalog ne poveže sa A1 Netflix dodatkom, već registruje novi Netflix nalog putem linka iz SMS poruke, naplata Netflix pretplate će se vršiti odvojeno za svaki postojeći Netflix nalog. Za bilo kakva pitanja u vezi sa plaćanjem postojećih Netflix naloga, molimo Vas kontaktirajte direktno Netflix International B.V.
Tarifni paket NEO24 tokom obračunskog perioda omogućava Pretplatniku neograničeni prenos podataka za Whatsapp, Viber, Facebook i Facebook Messenger u nacionalnom saobraćaju uključujući neograničeno korišćenje interneta za sve funkcionalnosti Viber servisa, kao i sve funkcionalnosti WhatsApp-a, Facebook-a i Facebook Messenger-a, izuzev glasovnih i video poziva i deljenja sadržaja uživo. Saobraćaj ostvaren korišćenjem eksternih sadržaja se obračunava iz 24 GB za prenos podataka u nacionalnom saobraćaju i regionu Zapadnog Balkana* dostupnih u okviru ovog tarifnog paketa, sve do njihovog isteka.
Nakon potrošnje MB dostupnih u regionu Zapadnog Balkana* za tarifne pakete MINI, START, NEO 4 i NEO24 dalji surf u regionu Zapadnog Balkana* je moguć isključivo uz kupovinu tarifnog dodatka.
Nakon potrošenog internet sadržaja iz tarifa MINI, START, NEO 4 i NEO 24 pristup internetu biće onemogućen, a surfovanje je moguće nastaviti kupovinom internet dodatka dostupnih za izabranu tarifu.
Maksimalna brzina prenosa podataka može varirati zavisno od više faktora kao što su svojstva uređaja, lokacija i pokrivenost mrežom.
Pretplatnik koji izabere bilo koju A1 postpaid tarifu ima mogućnost da ostvari 50 RSD popusta na mesečnu pretplatu uz aktivaciju usluge elektronski račun. Ukoliko Pretplatnik u toku trajanja ugovora otkaže uslugu elektronski račun, gubi pravo na popust
Pretplatnici koji se opredele za SIM ponudu na postpaid tarifama (korišćenje tarifnog paketa bez kupovine mobilnog uređaja) uz ugovornu obavezu od 24 meseca, dobijaju popust na mesečnu pretplatu u apsolutnom iznosu svakog obračunskog perioda tokom 24 meseca, računajući od zaključenja pretplatničkog ugovora. Popust za START tarifu iznosi 600 RSD, za NEO Surf iznosi 500 RSD, za NEO 4 iznosi 500 RSD, za NEO24 iznosi 800 RSD, za NEO NEO iznosi 1500 RSD, za Sigurica tarifu iznosi 600 RSD. Nakon isteka 24 meseca od zaključenja pretplatničkog ugovora naplaćuje se pun iznos mesečne pretplate.
Tarifni paketi NEO 4, NEO24, NEO NEO, NEO Platinum su namenjeni za uobičajenu upotrebu fizičkih lica sa svrhom prijema dolaznog i slanja odlaznog saobraćaja sa pretplatničkog broja i uz korišćenje SIM kartice u mobilnom telefonu. Navedeni tarifni paketi nisu namenjeni za obavljanje bilo koje poslovne delatnosti, bilo da su takve delatnosti povezane ili nisu povezane sa ostvarivanjem profita uključujući ali ne ograničavajući se na delatnosti call centara, dispečera, oglašavanja, reklamiranja, prikupljanja podataka, prodaje kao i sve druge slučajeve koji bez obzira na obavljanje ili neobavljanje poslovne delatnosti uključuju ali se ne ograničavaju na pozive upućene ka mrežama drugih operatora koji su povezani sa visokim troškovima uspostave veze i međupovezivanje; veliki broj odlaznih poziva bez dolaznih ili sa nesrazmerno malim brojem dolaznih poziva; masovno slanje SMS poruka; kratke odlazne pozive sa velikom učestalošću; korišćenje SIM kartice u uređajima za masovno slanje poruka, pozivanje, oglašavanje i višestruko pozivanje; pozivanje više brojeva, kao što su konferencijski pozivi i slično a ovde izričito nepredviđena ponašanja koja mogu biti identifikovana kao zloupotrebe, ili koja nanose ili mogu naneti A1 štetu ili nesrazmerno visoke troškove.
Svako korišćenje A1 Postpaid Tarifa i potrošnju koju A1 identifikuje kao ponašanje suprotno gore navedenoj svrsi i nameni, predstavljaće zloupotrebu prava iz pretplatničkog ugovora od strane Pretplatnika i biće osnov za suspenziju saobraćaja na pretplatničkom broju i/ili jednostrani raskid ugovora od strane A1, a Pretplatnik će u navedenom slučaju biti u obavezi da plati preostale mesečne pretplate od dana raskida do dana isteka ugovorne obaveze kao i da nadoknadi A1 svaku štetu koja mu je prouzrokovana.
*Region Zapadnog Balkana: Severna Makedonija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Albanija i AP Kosovo i Metohija. Obračun saobraćaja od 01.07.2021. radi se na osnovu Pravilnika o primeni politike primerenog korišćenja i metodologiji procene održivosti ukidanja maloprodajnih dodatnih naknada za roming i zahtevu koji pružalac usluga rominga podnosi u svrhu te procene (Službeni glasnik Republike Srbije broj 53/2021).
** NEO roming zona i mreže (*svi operatori): Albanija (Vodafone, One), Austrija (A1, T-Mobile), Belgija (Orange), Belorusija (A1), Bosna i Hercegovina*, Bugarska (A1, Vivacom), Kanada (Rogers), Hrvatska*, Češka Republika*, Danska (Telenor, Telia, H3G), Estonija (Telia), Finska (Telia, DNA), Francuska (Orange, SFR), Nemačka (Vodafone, T-Mobile), Grčka*, Mađarska*, Irska (Vodafone), Italija (Vodafone, Wind Tre), Lihtenštajn (FL 1), Litvanija (Telia, Bite), Luksemburg (Orange), Severna Makedonija*, Malta (Epic), Crna Gora*, Holandija (Vodafone), Novi Zeland (Vodafone), Norveška (Telenor, Telia), Portugalija (Vodafone), Poljska (Orange, T-Mobile), Rumunija*, Rusija (Beeline, MTS), Slovačka*, Slovenija*, Južnoafrička Republika (Vodacom), Španija (Vodafone, Orange), Švajcarska (Sunrise, Swisscom), Švedska (Telenor, Telia, H3G), Turska (Vodafone, Turkcell), Velika Britanija (Vodafone, H3G), SAD (AT&T, T-Mobile).